Pentru cei ce nu ştiu pentru ce sunt folosite aceste benzi, trebuie spus faptul că acestea sunt foarte benefice în tratamentul diverselor tipuri de afecţiuni, de la cele musculare sau articulare până la cele limfatice.

FizioMED Suceava a introdus în metodele de tratament oferite pacienţilor şi aceste benzi kinesiologice, care au fost realizate pentru a accelera procesul de vindecare a diverselor ţesuturi traumatizate. Foarte comode şi uşor de purtat, benzile kinesiologice exercită o acţiune bio-mecanică asupra organismului, fiind fabricate din bumbac, foarte elastice, rezistente la temperatura şi umiditate. Aplicarea benzilor kinesiologice asigura o mai bună circulaţie a sângelui şi oferă de asemenea şi un sprijin muscular sau articular necesar pentru ţesuturile ce au suferit diverse traume şi necesită susţinere.

Foarte utile pentru o mare varietate de afecţiuni ortopedice, benzile kinesiologice pot fi folosite cu succes pentru tratarea entorselor, luxațiilor, întinderilor sau rupturilor musculare şi aşa mai departe. Extrem de utile şi adesea folosite de sportivi, benzile kinesiologice sunt acum disponibile ca formă de tratament şi la FizioMED Suceava, ajutând extrem de mult la îmbunătăţirea performanţelor sportive de-a lungul timpului, a managementului durerii şi contribuind şi ajutând de asemenea şi în domeniul kinetoterapiei.

Fixarea benzilor kinesiologice este una perfectă, se mulează pe liniile corpului şi datorită rezistenţei lor la umiditate şi temperatura pot fi purtate o perioada îndelungată fără a crea vreun disconfort, ci dimpotrivă, uşurând durerea şi susţinând ţesuturile, musculatura sau articulaţiile traumatizate.

În cazul pacienţilor care au suferit o intervenţie chirurgicală pentru rezolvarea a diferite afecţiuni ale umărului (entorse, contuzii, bursite etc.), recuperarea sub îndrumarea unui kinetoterapeut este nu doar indicată, ci obligatorie. Nu neglijați partea de recuperare în urma unor intervenții medicale. Este la fel de importantă și necesară.
Nu lăsa pe mâine ce poţi preveni azi!